Pagina's

zaterdag 18 april 2015

Foto albumpje

Hallo allemaal,

Welkom aan Myriam, leuk dat je mijn blog wilt volgen!

Vandaag heb ik mijn fotoboekje afgemaakt. Dit was een workshop van Tiets in de Hobbyvision Facebook groep. Ontzettend leuk om te maken en zo goed uitgelegd. Ik heb foto's van de afgelopen kerst in het album verwerkt. Het papier wat ik gebruikt heb is gemaakt met Bister.

Today I finished my photograph album. This was a workshop in de facebookgroup Hobbyvision. It was very nice to make this. I used some Christmas pictures. I useds papers with Bister.

Binnen mijn familie hebben we een groepje dat soms voor elkaar gaat koken en samen dineren. We verdelen dan de gerechten in Amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Zo ook deze kerst gedaan. Ik heb met mijn moeder het hoofdgerecht klaargemaakt.

This Christmas with my family we al cooked together and for eachother. My mother and I made the main course.














Bedankt voor de reacties op mijn vorige blog bericht! Heel leuk om te lezen!

Thank you for the comment on my latest post! Lover to read them!

Liefs Maartje x

6 opmerkingen:

  1. Super mooi Maartje
    je bent er wel even mee bezig geweest denk ik.
    het resultaat is super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig leuk fotoalbum heb je voor jezelf gemaakt! Zo persoonlijk en je kan er altijd van blijven genieten :) Het ziet er gezellig uit ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterend foto album Maartje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zo'n persoonlijk album!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi album heb je gemaakt. Leuk dat je de foto's van zo'n mooie dag ervoor hebt gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat creatief zeg,ontzettend mooi gemaakt en wat leuk zo'n kookgroepje.
    Fijne zondag,liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen