Pagina's

vrijdag 19 juni 2015

You make me smile :D

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blogpost weer lezen! Vandaag weer even een kaart gemaakt want het was echt knutselweer vandaag met het regenachtige weer in juni :(

Het plaatje van deze kaart heb ik van internet geplukt. En heb je gezien wat voor leuke kleine labeltjes ik heb gebruikt! Deze kleine tags zijn nu bij mij te verkrijgen www.artcardsbymaartje.nl of per email info@artcardsbymaartje.nl Ik heb ze heel eenvoudig vastgeplakt op een stuk lint. En daar bovenop een strikje, leuk toch?

Het woordje liefs heb ik gestanst, deze mal is nu tweedehands bij mij te koop voor de liefhebber, kijk op mijn website of mail mij! Laatst las ik de leuke tip om de 's' er af te halen dan heb je het woordje lief over, leuk voor oa scrapbooking :D



Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! Zo leuk om te lezen....

Liefs Maartje


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Maartje! Schattig plaatje, lieve labeltjes, ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Maartje, wat een schattig plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kaartje Maartje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen