Pagina's

maandag 14 maart 2016

Happy birthday

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer even langskomen. En bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht! Ik lees ze met veel plezier!

Welkom Heleen als nieuwe volger van mijn blog! Ik hoop je te kunnen inspireren met mijn creaties.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een mal van dutch doobadoo 'shape art medal
Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige papier van Studio Light, Sweet Romance. De 3D stansvellen passen zo mooi bij de achtergrond. Ik heb ook één atc achtergrondje gebruikt. Ik ben heel blij met deze mooie serie :D

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Lieve groet Maartje

11 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Maartje, leuk model.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model kaart en inderdaad prachtig papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, ja dat papier is echt leuk. Ik ben er ook al mee bezig geweest. groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model voor een kaart Maartje.
    Erg mooi 3d plaatje.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Maartje en wat mooie kleuren :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maartje ,
    Wat een een mooie fleurige kaart !
    Mooi van kleuren en het model super heb die ook gekocht moet er nog mee aan de slag hi
    Prettige dag verder Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi,ik vind de gebruikte kleuren; rosé en blauw erg mooi combineren. Echt een prachtig geheel. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen