Pagina's

zaterdag 2 april 2016

Gelli plate - bloemen

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie langskomen! En bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost. Ik heb er weer van genoten om ze te lezen!

Ik ben aan de slag gegaan met de ronde gelli plate van 4 inch. Hier op heb ik de roze distress inkt aangebracht. Vervolgens heb ik mijn mask (crealies) er op gelegd en ben ik hier en daar met de brayer er over heen gerold met de groene kleur. Hiermee heb ik een afdruk gemaakt op mijn witte papier.
Ik heb een bloem er op gestempeld en ingekleurd met Gelatos. De randen heb ik gestempeld met een tekst stempel en aangezet met de groene distress inkt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Lieve groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

2 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè spelen met de gelli plate. Mooie kaart heb je ermee gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen