Pagina's

zondag 6 november 2016

Kerst tag

Hoi allemaal,

Vandaag hou ik een heerlijk hobbydagje. De afgelopen dagen waren druk, en gisteren nog visite gehad voor mijn nieuwe huisje. Dus vandaag heerlijk een dagje voor mezelf ;)

Vanmorgen heb ik een kerst tag gemaakt. De achtergrond is zelf gemaakt maar die zie je bijna niet meer hihi!
Ik heb papier van Maja design gebruikt en leuke sneeuwsterren van Crealies.


Wil je weten hoe ik zo een achtergrondje maak? Meld je dan aan bij mijn fb groep. Daar komt binnenkort een brochure uit (Voor leden en Door leden). Ik ben nu nog bezig met het inzamelen van materiaal en dan ga ik het samenstellen. Het is dan online te lezen of in pdf bestand.

https://www.facebook.com/groups/1396777087312399/

Ik ben benieuwd wat jullie van de tag vinden....

Lieve groetjes Maartje


7 opmerkingen:

  1. Super mooi Maartje

    fijne avond, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi is die geworden Maartje!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig zeg. Een mooie tag heb je gemaakt. Heerlijk he dat je dan een dag kunt freubelen. Ik moest werken vandaag en daarna kwam mijn schoonmoeder en ben ik nu te moe om wat te doen. Maar die momenten komen wel weer. Groetjes, Nelleke ( en nu ook nog met de bingo meedoen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag Maartje, mooi papier en de sneeuwsterren zijn prachtig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi !!!
    wat heb je alles mooi bij elkaar gecombineerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen