Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Best wishes

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen!

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een dutch doobadoo mal en papier en plaatjes van studio light. De serie woodland winter vind ik zo mooi! Het fijne van zo een papier lijn en plaatjes is dat alles bij elkaar past en je de prachtigste creaties ermee kunt maken. Het leuke van de card art tree mal van ddbd vind ik dat het zo een leuke vorm heeft, helemaal kerst!

Je kunt niet op tijd genoeg beginnen met je kerstkaarten vind ik. Anders is er zo een stress aan het eind van het jaar. Zijn jullie al begonnen?



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groeten Maartje

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk Maartje! Het patroon is mooi en ook het papier schitterend!
    Ja hoor ik heb al een hele stapel, doe elke week bij op een kerstblog.
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Maartje.
    Leuk model met deze lijn van Studio Light.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Maartje wat een mooie kaartvorm ook!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Maartje ... Mooie kaartvorm en materialen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen