Pagina's

woensdag 25 maart 2015

Mixed media Lente

Welkom aan drie nieuwe volgers; Hetty, Liesbeth en Henriette. Wat fijn dat jullie mijn blog willen volgen!
Bedankt voor alle reacties op mijn vorige bericht! Ik word er blij van als ik ze lees :D dus het wordt zeker gewaardeerd!

Vandaag ben ik klaar met een mixed media voor de lente en die wil ik graag aan jullie laten zien. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. Tijdens het maken heb ik ook foto's genomen om te laten zien hoe ik het gemaakt heb. Wie weet inspireer ik er iemand mee....





Lieve groeten Maartje

Ps. Hier is de slide met foto's


15 opmerkingen:

  1. Mij inspireer je hier zeker mee! Waanzinnig mooi! Wauw!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige canvas heb je gemaakt. Heel makkelijk die foto slide, dank je!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Maartje
    dank je wel voor de foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Maartje, prachtig gemaakt.
    Mooie en vrolijke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Maartje, prachtig gemaakt.
    Mooie en vrolijke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt Maartje.
    Mooie en vrolijke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt Maartje.
    Mooie en vrolijke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gemaakt Maartje.
    Mooie en vrolijke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kunstwerk heb je gemaakt !!! Ik vind 'm echt super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super creatief werkje, mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo
    , ik ben terug volger hoor!!!!
    hier op je blog heb ik prachtige creaties gezien en er van genoten!!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Maartje wat een schitterende creatie.
    Lekkere vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat prachtig , wauw
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat is ie mooi geworden, Maartje.
    Prachtige kleuren!!
    Super leuk gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen