Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Pasen

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige creaties! Ik lees ze met veel plezier :)
Ik heb drie nieuwe volgers, Marianne, Anja en Marleen. Leuk dat jullie mijn blog willen volgen, welkom!

Een vintagekaart voor de Pasen. 

De achtergrond is gemaakt met een sjabloon/mask en acrylverf, daar omheen bewerkt met distress inkt. 
De linker benedenhoek heb ik gestempeld met een deel van een frame stempel.
Het 'taartrondje' is een nestabilitie die ik uit papier heb gestanst wat bewerkt is met bister.
De plaatjes komen van pinterest. Ik vond het zo een schattig plaatje!!
De bloemen heb ik bij de action gekocht.

Met deze kaart doe ik mee met de challenges van:

-wlvc, de opdracht is een vintagekaart met thema pasen/voorjaar.

-hobbywinkel de egel, opdracht is een kaart met dieren erop.





Lieve groeten Maartje

16 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart,heb je heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje ,Maartje.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart. En de andere kaarten zijn ook heel mooi!
    Ik heb me voor je site aangemeld!
    groetjes, Caroline
    http://caroline-cards.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Maartje.
    Hele mooie plaatjes en de bloemen zijn ook heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, maartje. Heel gaaf met mooie details en kleuren
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, maartje. Heel gaaf met mooie details en kleuren
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Maartje. Wat een schitterende plaatjes en mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De plaatjes zijn zeker prachtig!
    Ze bepalen al gauw de sfeer van de kaart!
    Leuk in elkaar gezet!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk voorjaars/paaskaartje heb je gemaakt Maartje, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Maartje om een of andere reden zie ik jou posts niet in mijn leeslijst en heb ik dit schitterende kaartje van jou gemist :( Prachtige achtergrond weer en de plaatjes zijn inderdaad heel schattig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief paaskaartje, die plaatjes zijn zo schattig.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Maartje...heel mooi gedaan.
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zeg, mooie kleuren en plaatje. Fijn dat je met de maart uitdaging van de Egel meedoet! Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen