Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Warme winterwensen

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog lezen. Welkom aan mijn nieuwe volger Valerija. Welcome Valerija!

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien wat ik heb gemaakt met het mooie kerst designpapier van Marianne design. (Eline's silver stars).

Ik heb een plaatje gebruikt uit de knipvellen serie van Mattie's mooiste. De kerstboom heb ik wat meer volume gegeven (zie mijn eerdere blogbericht).

De zilveren besjes heb ik gemaakt van aluminiumfolie. Een klein propje gemaakt en daarna rond gevormd tussen mijn duim en de snijmat. Staan ze niet enig bij de leuke takjes van Noordesign?



Er loopt een leuke Candy op mijn blog waarbij je oa. deze mooie kerstboom kunt winnen... Doen jullie ook mee? http://artcardsbymaartje.blogspot.nl/2015/08/blogcandy.html

Lieve groetjes Maartje

4 opmerkingen:

  1. Hallo Maartje ... Wat een super mooi kaartje is dit weer geworden ... prachtige kleurtjes en ik heb ondertussen jouw tip van de kerstboom ook gelezen ... super tip en ga het zeker proberen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Maartje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook alweer een prachtig kaartje!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen