Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

Witte kerst (2)

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn blog lezen.
Welkom Anita, als nieuwe volger van mijn blog. Leuk dat je mijn blog volgt!

Donderdag was het heerlijk warm weer en ben ik gaan varen bij mijn zus on Friesland. Het was zo lekker op het water, echt ontspannend. De komende dagen wordt het wat minder weer dus kn ik volop aan de hobby hihi.

Vandaag heb ik weer een wit kaartje om te laten zien.
De achtergrond heb ik geƫmbosst met de embossing folder snow. Deze folder embosst een rand dus heb ik er vijf onder elkaar gedaan.

Ik heb het boompje met volume geplakt zie blogbericht http://artcardsbymaartje.blogspot.nl/2015/08/geef-je-kerstboom-meer-volume.html

Verder een paddestoeltje en sneeuwvlokken gestanst en geplakt. De tekst is ook gestanst en geƫmbosst en voorzien van rode distress inkt.

Alle artikelen zijn verkrijgbaar in mijn webshop www.ArtCardsbyMaartje.nl 


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorig blogbericht!

Liefs Maartje 

3 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Maartje! Leuk dat je alles in het wit hebt gemaakt en de tekst in het rood :) Het volume boompje is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart heb je gemaakt Maartje. Zo mooi in het wit met een rode touch is het gewoon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi in het wit en met prachtige details☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen