Pagina's

maandag 2 november 2015

Roos

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog! Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost, heb er van genoten om ze te lezen!

Sinds een paar dagen ben ik aan het experimenteren met Gelatos. Dat zijn aquarelkrijtjes waar je mooie dingen mee kunt maken. Ik vind het altijd zo leuk om met (voor mij) iets nieuws aan de slag te gaan.... Jullie ook? Er verdwijnt dan soms wel wat in de prullenbak maar vaak ben ik ook blij met het resultaat. Zoals vandaag, ik heb zowel de achtergrond als de roos ingekleurd met het krijt.
Zowel het krijt als de stempel heb ik pas binnen en zijn te vinden in mijn webwinkel http://www.artcardsbymaartje.nl/nieuw-binnen/31-10-2015/ en natuurlijk kun je daar ook de andere artikelen vinden.



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bedankt voor je bezoekje.

Lieve groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

info@ArtCardsbyMaartje.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten