Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

BLOGCANDY

Dit bericht blijft boven aan staan. Voor mijn recente blogberichten kun je iets naar beneden scrollen.

Ja hoor!! Hier is dan mijn eerste BLOGCANDY en wat kun je winnen? Een leuke kerstboomstans, een mdf tag en mooie parels in metalen bloem. WOW!



Plaats mijn visitekaartje of de foto met Candy met een link naar mijn blog, op je eigen blog, wordt volger (als je dat nog niet bent) en laat een leuke reactie achter hier op dit blogbericht.


Deze prachtige BLOGCANDY gaat er uit bij 100 volgers!!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Maartje . IK doe graag mee. IK ben al je volger.. IK heb je visitekaartje op mijn blog gezet. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maartje,
    Ik ben volger van je geworden op FB ben ik dal al.
    Gaaf dat je dit doet voor ons. Doe graag mee, dankjewel voor deze leuke kans. Ik zet hem in mijn site bar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje
    Volger ben ik al een tijdje.
    Ik ga je visitekaartje op mijn Blog zetten.
    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke candy Maartje...zal je kaartje op mijn blog zetten.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy Maartje! Lief van je! Hoop dat je zo heel wat volgers bijkrijgt, met je mooie crea's moet dat lukken! Succes en dankjewel voor de kans ! Ik ben al een tijdje volger, je kaartje plaats ik sebiet op mijn blog!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Maartje!
    Beautiful candy.
    Thanks for the chance to win.
    I am a follower and addet the photo on my sidebar.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maartje een leuke blogcandy, ben al volger en waag daarom graag een gokje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maartje,
    Ik heb je blogcandy op m'n blogje gezet,ik hoop dat je snel meer volgers hebt want je hebt een prachtige blogje! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Maartje, ik ben volger van je mooie Blog geworden! Ik heb de Candy er ook opgezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben reeds volger, helaas zelf geen blog meer...
    grtjs

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net je volger geworden...:-) en zie ik hier ook nog eens een mooie candy.
    Ik waag graag een gokje, dank je voor deze kans en op naar de 100 volgers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo naam genoot ik ben net volger geworden en heb je candy op mijn blog geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanmorgen heb ik mijn prijsjes ontvangen.
    Heel erg bedankt Maartje ben er heel blij mee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen