Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

Winnaar van de Candy

Hallo allemaal,

Welkom naamgenote Maartje als volger van mijn blog.... Leuk dat je mijn blog wilt volgen, ik hoop je te kunnen inspireren met mijn creaties!

De winnaar van de Candy is bekend.... Ik wil jullie bedanken voor het meedoen. Deze Candy staat er al een tijd op en het is tijd voor wat nieuws, vandaar dat ik een winnaar kies zonder dat ik het aantal volgers heb gehaald wat daar tegenover stond.

Wisten jullie dat mijn blog sinds ik begonnen ben in januariregen al ruim 8300 keer is bekeken? Ik ben daar dan ook heel trots op!

De winnaar van de Candy (random) is geworden: Karla

Gefeliciteerd Karla! Mail je mij je adres even door op artcardsbymaartje@gmail.com ?

Een fijn weekend verder! Liefs Maartje





4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Karla/Mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Karla, en Maartje: bedankt voor deze kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Karla met de gewonnen candy! veel creatief plezier ermee!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb, super.
    Alvast bedankt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen