Pagina's

woensdag 28 oktober 2015

Bloemengroet

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog. Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost (de video). Echt heel tof om te lezen!

Voor de kaart van vandaag heb ik de achtergrond gekleurd met watercolor spray. Na dat dit droog was heb ik de zijkant geƫmbosst met een embossing folder (border/ rand). Het geƫmbosste gedeelte heb ik vervolgens licht opgeschuurd waardoor dat weer wit werd.
Ik heb een stempel van een roos gestempeld met Brilliance dew drops inkt in de kleur coffee bean. De randen met hoekstempels van Viva decor gestempeld met de kleur rood. Met groen de tekst Bloemengroet en hier en daar wat pareltjes geplakt tussen de takjes.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Lieve groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

Info@ArtCardsbyMaartje.nl


1 opmerking: