Pagina's

dinsdag 28 juni 2016

Happy birthday

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie langskomen! Welkom Miranda als nieuwe volger van mijn blog.
En bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogbericht, ik heb ze met veel plezier gelezen!

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt. Met papier en plaatjes van Studio light. Ik heb een leuk chipboard randje groen gemaakt met inka gold. Achter het plaatje zit een stukje kaasdoek. Eenvoudig maar toch leuk geworden vind ik zelf.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes Maartje

4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart, ik ben er verliefd op!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schiterend mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Maartje.
    De groene chipboard is echt de eye-catcher.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen