Pagina's

maandag 27 juni 2016

Vrijheid

Hallo allemaal,

Leuk dat je even langskomt! Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogbericht!
Ik heb heel leuk nieuws want ik zit nu in het design team van kic http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl  ik vind het super. Op dit moment ben ik achter de schermen bezig met mijn eerste voorbeeld kaart.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt. Het plaatje doet mij denken aan vrijheid blijheid hihi.
Het papier en plaatje is van studio light uit de serie beautiful flowers.
Achter het plaatje heb ik een stukje kaasdoek verwerkt. Nou was ik al een tijdje op zoek naar kaasdoek en heb het nu gevonden bij Kimya verpakkingen en ben daar dus heel blij mee!
Het randje van bloemen en vlinders is van chipboard en is van het merk Rive Creatief. Dit kun je vinden in mijn webwinkel www.ArtCardsbyMaartje.nl nu met 10% korting.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes Maartje

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Maartje.
    Leuk dat je ons team komt versterken.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart maartje! leuk spul dat kaasdoek.. ik heb hier een rol verband/gaas in mijn knutsellade liggen ;) .. ik denk dat kaas doek wat dikker is? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart!
    Gefeliciteerd met je nieuwe plekje!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen