Pagina's

maandag 3 oktober 2016

Herfst + nieuws

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie langskomen! Ik heb namelijk heel leuk nieuws want ik ben verhuisd. Dat is ook de reden waarom ik zo een tijd niet op blogs ben geweest. Ik woon nu in het Friese land en ben er heel blij mee. Ik heb een mooi huis en vooral een grote tuin. Ik kom gauw alle blogs uit mijn lijst bezoeken want ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie moois!

Vandaag heb ik heerlijk zitten freubelen. En wel voor de herfst. Ik heb dit keer wat materiaal van internet gebruikt. Ik heb een patroon van een herfstblad gezocht en deze heb ik gekleurd met Gansai Tambi aquarelverf. Vervolgens heb ik een leuke kleurplaat verkleind en deze ingekleurd met Zig clean colors. Nou dat is wel even oefenen met al die kleine streepjes! Verder heb ik bloemen gebruikt van Prima flowers. Twee Noor takjes gebruikt en deze met bruine inka gold gekleurd. Ik heb sinds kort de JoyCrafts stansjes met de seizoenen en natuurlijk moest de herfst erop haha.
De achtergrond van de kaart heb ik met een mask en distress inkt gemaakt. De mask is van Craft Emotions. Onder het herfstblad zie je nog een stukje kaasdoek die ik met psst spray groen heb gekleurd.


Omdat ik (zoals al bekend was) stop met de webwinkel start ik met de opheffingsuitverkoop. Kom vooral even neuzen tussen al die mooie producten! www.ArtCardsbyMaartje.nl

Bedankt voor je bezoek en tot gauw!

Lieve groeten Maartje

3 opmerkingen: