Pagina's

zaterdag 22 oktober 2016

Prettige feestdagen!

Hoi allemaal,

Fijn dat jullie weer even komen kijken want ik heb vandaag weer een kaart gemaakt.

De achtergrond is mixed media. Lijkt het je ook leuk om zo een achtergrond te maken doe dan mee met mijn online workshop in mijn fb groep. https://www.facebook.com/events/638774586326740/ Je moet wel lid worden en je opgeven bij het evenement.

Het leuke randje (stempel) zag ik bij de action liggen en heb ik gelijk gekocht want daar kun je leuke dingen mee doen :)
De stempel met uiltjes is van Wild Rose Studio en heb ik ingekleurd met de zig clean color real brush. Dat werk echt heel fijn vind ik. 



Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. Ik lees ze met veel plezier! En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...

Fijne dag verder!

Lieve groet Maartje

1 opmerking: