Pagina's

zondag 12 februari 2017

Fairy

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen! En bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost!

Vandaag heb ik na een drukke week een freubeldagje. Ik ben met mijn collega's druk bezig met het design team, de dames zijn bekend maar achter de schermen moet er nu veel gebeuren.

Maar lekker aan de hobby dus, en deze kaart is eruit voortgekomen.



De achtergrond is gekleurd met zig markers en water. Ik heb een mask gebruikt met distress inkt. En verder lekker er op gestempeld. De kaart is een beetje druk voor mij doen maar soms moet je out of the box gaan hoor ik altijd ;)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

Lieve groetjes Maartje

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je weer gemaakt
    Ik vind dit soort kaarten zo mooi, zo sprekend
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, fantastisch mooie kleurencombinatie, zo wie zo een blikvanger!!!En een mooie verrassing voor degene die deze mag ontvangen!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart. En mooie stijl heb je.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen