Pagina's

donderdag 2 februari 2017

Sprookjesachtig mooi!!

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost! Heb ervan genoten om ze te lezen :D

Vandaag laat ik twee kaarten zien met Lavinia stempels. Hier geef ik een workshop mee in de winkel Hobbycompleet de Duif. Lijkt het je ook leuk om eens zulke prachtige kaarten te maken; een achtergrond leren maken met sprays en vervolgens te stempelen. Geef je dan nu op voor de workshop in onze winkel in Leeuwarden. http://www.hobbycompleetdeduif.nl/workshop-maak-een-kaart-met-maartje-sprookjesachtige-sferen-workshopkaartmetmaartjelav.html




Lijkt me leuk om kennis te maken tijdens de workshop!

Lieve groetjes Maartje

2 opmerkingen:

  1. Super dat je workshops gaat doen Maartje!
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat Leeuwarden zo ontzettend ver weg is ....
    Ik heb er als kind zijnde wel gewoond.
    Mooie kaarten heb je gemaakt, zo sfeervol.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen