Pagina's

maandag 24 april 2017

Distress oxide

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog. Dit weekend heb ik voor het eerst gespeeld met mijn distress oxide inkt. Op een craftsheet heb ik wat inkt gedept en daar over heen wat water gesprayed. Daar mijn papier doorheen gehaald en gedroogd met de heattool. Het fijne van de distress oxide is dat je laag over laag kunt doen en juist dan krijg je een prachtig geheel. Bij deze kaart heb ik ook nog met een achtergrond stempeltje en de tekst gestempeld met de oxide inkt.
De bloem is ingekleurd met de Ecoline brushmarkers en op de kaart geplakt.

Distress oxide inkt http://www.hobbycompleetdeduif.nl/stempelen/inkten-verf/distress/distress-oxide

Stempel Penny Black http://www.hobbycompleetdeduif.nl/pre-order-penny-black-slapstick-cling-stamp-awaken.html

Ik ben helemaal weg van de inkt! Ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden! Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige blogbericht :)


Lieve groetjes Maartje

6 opmerkingen:

  1. Leuk spul dat Oxide van Distress he?
    Je hebt er iets moois van gemaakt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig geworden, Maartje!
    Wat een leuk spul, die oxides.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart.
    Wat een super mooie achtergrond, wat een kleuren !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Telkens als ik een kaart van je zie raak ik geïnspireerd, dus fijn dat ik je blog gevonden heb! Ik ga je volgen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen