Pagina's

donderdag 20 april 2017

Theekistje gepimpt :)

Hallo allemaal,

Nou had ik nog supermooi papier liggen van 49 Market (heirloom botanicals) heel kleurrijk! Ik liep laatst in een kringloop winkel en zag een houten theekist. En in één keer was er een idee geboren hihi! Dus ben vanmiddag lekker aan de slag gegaan.....

Dit was het theekistje


Ik haalde het slotje en scharniertjes eraf met een kleine schroevendraaier. Vervolgens legde ik per zijkant, boven en onderkant op het papier en heb het afgemeten.


Vervolgens uitgesneden en beplakt met modpodge. Even opletten waar de gaatjes zitten. Ik heb ze gelijk afgetekend.


Ik ben met mijn mesje langs alle randjes gegaan en gebruikte vintage photo distress inkt om de randjes mee aan te zetten. Daarna heb ik de scharniertjes en het slotje er weer opgezet.



Ik heb een stencil genomen van Dutch doobadoo en heb structuurpasta hierop aangebracht. Gedroogd met de heattool.


Vervolgens heb ik daar met blauwe en rode dylusions gesprayed en gedept met keukenpapier. En verder nog wat embelishments toegevoegd.




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! 

Lieve groetjes Maartje


5 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!! Wat ben je toch creatief!!!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Maartje !!
    Dank je wel voor de duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kistje is echt mooi geworden, Maartje!
    Was ook heel benieuwd hoe je hem gemaakt had en dat is heel leerzaam en duidelijk te zien.
    Dankjewel voor de uitleg.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een super mooi theedoosje
    Het papier wat je gebruikt hebt is echt super voor dit project.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen