Pagina's

zondag 19 juli 2015

Kerst krans mdf

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog bezoeken.
Vandaag heb ik met de grote mdf krans een kerstkrans gemaakt. Ik heb papier en knipvellen van Docrafts gebruikt, dat zit samen in een setje.
Ik heb stansen van Marianne design gebruikt zoals de kerstboom en de tekststans.
De leuke sneeuwsterren zijn van Crealies, net als de takjes en bloemen.
De kleine cirkel hang leuk in het midden van de grote cirkel, ik heb er het 3D plaatje opgeplakt.
Hier kun je de Mdf kransen vinden



Ik ben benieuwd wat jullie van de kerst krans vinden....
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost! Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Liefs Maartje

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krans heb je gemaakt !!! Echt gaaf
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze krans is super mooi Maartje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige krans. Met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen