Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Toppers

Hallo allemaal,

hier weer een berichtje van mij....

Vandaag wil ik deze twee kaarten met jullie delen.
De afbeeldingen zijn kleine kaartjes van Dixi craft en zijn zo leuk om te gebruiken op je kaart. Bij de eerste kaart heb ik het geheel opgeplakt en bij de tweede kaart heb ik hem rond uitgestanst.

Voor beide kaarten heb ik een embossing rand gebruikt en gekleurde doily's
Verder de kaarten afgemaakt met leuke Crealies takjes, bloemen, vlinders.

Alle materialen zijn te bestellen in mijn webwinkel www.artcardsbymaartje.nl

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogbericht! Ik heb ze met veel plezier gelezen.




Lieve groet Maartje

7 opmerkingen:

  1. mooie kleurrijke kaartjes waarbij je mooie materialen gebruikt hebt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Maartje.Daar word je vrolijk van
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje twee super mooie kaarten heb je weer gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Maartje, vrolijk en bijzonder.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maartje het zijn weer toppie kaartjes ... Ik ga zeker binnenkort eens gaan kijken in je hobbyshop hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen