Pagina's

maandag 14 september 2015

Get well soon!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Vandaag ben ik weer met mixed media aan de slag gegaan op een kaartje.
De achtergrond heb ik gekleurd met sprays en laten drogen. Vervolgens heb ik een mask gebruikt en ben ik met zwarte gesso gaan verven. Dit geeft een heel apart effect, vond het heel mooi.
Dat is dus de basis geworden van mijn kaart.
Met witte gesso heb ik vlinders gestempeld op de achtergrond. De bloemen zijn gekleurd met inka gold (champagne). 
Zie ook de foto's onderaan dit blog.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, heb ze met veel plezier gelezen.

Liefs Maartje







4 opmerkingen:

  1. Super mooie beterschapskaart Maartje! Je hebt de achtergrond ook weer zo mooi bewerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof hoe je dit mooie kaartje gemaakt hebt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Maartje. Zo apart met de witte vlinder op die hele gekleurde achtergrond, super mooi.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap werk Maartje,erg mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen