Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Herfst mixed media

Hoi allemaal,

Wat fijn dat jullie mijn blog bezoeken. Vandaag ben ik weer eens aan de slag gegaan met mixed media. Vorig jaar raakte ik in een depressie en toen ben ik begonnen met mixed media. Dat heeft mij in die tijd wel geholpen. En kijk waar ik nu sta een jaar verder..... al bijna aan het integreren bij mijn parttime job en een eigen webwinkeltje. Een jaar vliegt om!
Maar goed, vandaag dus aan de slag gegaan met deze mixed media op canvas. Heerlijk met verf en sprays aan de slag geweest. Ik gebruik ook altijd oude of goedkope sieraden die ik dan uit elkaar haal. En deze keer heb ik diverse herfst stansjes gebruikt om het geheel in herfst sfeer te brengen.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost :) ik heb ze met veel plezier gelezen!

Liefs Maartje

Mijn webwinkeltje: www.ArtCardsbyMaartje.nl

Mijn BLOGCANDY: http://artcardsbymaartje.blogspot.nl/2015/08/blogcandy.html 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten