Pagina's

dinsdag 29 september 2015

Winter memories

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blogbericht! Ik heb ze met veel plezier gelezen. Vandaag heb ik een tag gemaakt met de winter memories lijn van Studio Light.

Het papier is prachtig, ik heb twee verschillende designs gebruikt. Vooral het gedeelte met het gevouwen hoekje vind ik zo leuk.
De stempelset die ik heb gebruikt is stampwm117. Daar heb ik de boom, vogel en huisje mee gestempeld. Het zijn zulke mooi stempels. Ik heb ze ingekleurd met inka gold en wat water.
Verder met de stempelset sneeuwsterren gemaakt en die voorzien van een pareltje. En de tekst Merry Christmas in een prachtig lettertype.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ik heb ook een leuke aanbieding van de 4 dubbelzijdige scrapvellen en de stempel... Heb je daar interesse in mail me dan even op info@ArtCardsbyMaartje.nl

Groet Maartje

www.ArtCardsbyMaartje.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Leuk met de gevouwen hoek.
    Echt heel erg mooi papier, maar de stempels zijn ook echt super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen